FAQ-Najczęściej zadawane pytania

Ile będzie trwała realizacja mojego zamówienia?
Termin realizacji zamówienia w sklepie obejmuje czas potrzebny na przygotowanie przesyłki, do którego należy należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki przez przewoźnika. Dokładny czas dostawy znajduje się w zakładce - Wysyłka.

Jakie są koszty wysyłki?
Koszt uzależniony jest od gabarytu produktu. Mogą je Państwo sprawdzić na stronie - Wysyłka.

Jak mogę mieć pewność, że poprawnie złożyłem zamówienie?
Jeśli złożyłeś zamówienie otrzymasz potwierdzenie na swoją pocztę e-mail, której adres podałeś przy składaniu zamówienia.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie mogą Państwo zapłacić:
- szybkim przelewem za pośrednictwem Paylane
- kurierowi podczas odbioru przesyłki (za pobraniem)
- płacąc przy odbiorze towaru w sklepie stacjonarnym

Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym?
Tak, zamówienia można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym przy ul.Dąbrowskiego 338 w Poznaniu.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie odstąpienie od umowy. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Jak się z nami skontaktować?
Jesteśmy dostępni do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17:

• Pod adresem e-mail:
waldek6619@gmail.com
• Pod numerami telefonów:
tel. 609 829 210
tel. 609 629 210